П`ятниця, 29.03.2024, 03:44
Вітаю Вас Гість | RSS

Красноїльська гімназія

Форма входу
Пошук

Батькам

Пройти медогляд до 1 вересня мають лише першокласники, – МОЗ    Щорічний обов'язковий медичний огляд до початку навчального року мають пройти лише діти, які йдуть у перший клас
Про це на прес-конференції повідомила заступник директора департаменту охорони материнства, дитинства та санаторного забезпечення Міністерства охорони здоров'я України Альона Терещенко.
"Якщо дитина станом на 1 вересня 2011 року не має довідки щодо результатів проходження обов'язкового медичного огляду, це не є підставою для того, щоб вона не відвідувала заклад освіти... Але це не поширюється на дітей 5-6 років, які йдуть у перший клас: вони повинні пройти щорічний профілактичний огляд перед школою", - сказала вона. Решта школярів можуть зробити це протягом календарного року, повідомила Терещенко. Альона Терещенко додала, що порядок проведення щорічних обов'язкових медичних оглядів дітей шкільного віку, затверджений спільним наказом Міністерства охорони здоров'я України та Міністерством освіти і науки, передбачає, що вони проводяться один раз на рік у зручний для батьків школяра час, виключно у закладах охорони здоров'я, а не у школі, і тільки в присутності батьків. Довідку про стан здоров'я дитини лікар також має заповнювати в присутності батьків і повідомляти їм про свої рекомендації.
За словами Терещенко, такий порядок проведення щорічних обов'язкових медоглядів школярів у Києві було запроваджено ще минулого року. Завдяки цьому вдалося уникнути соціального напруження і черг у поліклініках напередодні початку навчального року, тож тепер його поширено на всю країну.

За матеріалами: Укринформ
Дата публікації: 17.08.2011


ЯК ВИХОВАТИ ДОБРУ ДИТИНУ

Нинішній час для досягнення щастя особливо потребує сильних особистостей. Сила їх у доброзичливості та вмінні контактувати з іншими людьми, у здатності програвати, не озлоблюючись, спостерігати за успіхом друзів, не заздрячи. Ця сила іншого ґатунку, ніж зло та агресія. Вона здатна принести дитині щастя. Не тиском і владою, не покаранням і страхом, а доброзичливою увагою до дитини та її проблем можна допомогти їй позбутися озлобленості та агресивності. Справді сильною особистістю є особистість відкрита, доброзичлива, добра.

1.Любіть дитину. Не забувайте, що їй необхідна Ваша ласка: обіймайте, цілуйте, гладьте по голівці. Знаходьте радість у спілкуванні з дитиною.

2. Безпосереднє спілкування з дорослими, приклад дорослих, наслідування їх – суттєвий фактор морального формування особистості.

3.Значну роль відіграє вплив дорослих на адекватне ставлення дитини до недоброго та доброго,на формування правильних моральних оцінок.

4.Критеріями для моральної оцінки є ті моральні норми, правила, які висувають дорослі до власних дітей.

5. Діти виховуються не лише на добрих прикладах, а й на прикладі активного подолання поганого. Стимул пробуджує в дитині бажання здійснювати той вчинок, який від нього чекають дорослі. Тому не можна вважати моральним той вчинок, що здійснюється через боязнь покарання, через власну вигоду.

6. Хай не буде жодного дня без прочитаної книжки.

7. Розмовляйте з дитиною, розвивайте її мовлення. Цікавтеся справами і проблемами дитини.

8. Акцентуйте увагу на розумінні мотивів моральної поведінки, значенні ситуації самостійного морального вибору.

9. Дозволяйте дитині творити: конструювати, ліпити, клеїти, малювати.

10. Відвідуйте театри, організовуйте сімейні екскурсії, походи, свята.

11. Надавайте перевагу повноцінному харчуванню, а не розкішному одягу.

12.Привчайте дітей до самообслуговування, формуйте трудові навички та любов до праці.

13. Не робіть з дитини лише споживача, хай вона буде рівноправним членом родини зі своїми правами та обов’язками.

14. Дитина має право на власний вияв своїх потенційних можливостей і на власну долю.

15.Пам’ятайте! Дитина, що сповнена зла й агресії, менш щаслива, ніж дитина доброзичлива.


ВІД ЧОГО ЗАЛЕЖИТЬ УСПІХ ВИХОВАННЯ В СІМ’
Ї

1.       Сприятливий мікроклімат у родині.

2.       Спільна діяльність членів сімї, що

3.       Справедливий розподіл обовязків, взаємодопомога та взаємопідтримка.

4.       Спільний життєвий світогляд.

5.       Оптимістичні настрої родини.

6.       Особистий приклад батьків – головний метод родинного виховання (наслідування досвіду).

7.       Шанування членів родини, повага до старших.

8.       Бережливе ставлення до природи.

9.       Активна участь дітей у сімейному житті.

10.  Відсутність насилля в родині.

11.  Збереження родинних традицій і звичаїв.

12.  Відбір телепередач, інтернет-сайтів.

    13.  Любов до читання, створення родинної бібліотеки.
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Copyright MyCorp © 2024
Зробити безкоштовний сайт з uCoz